2013年11月10日星期日

鮮茄青口薯仔粉

我家附近一帶食店已經買少見少 ,
好多時自己一個人食飯都係食燒臘飯 ,
又或者煮個即食麵草草了事算數 ,
有時食得太多難免有啲厭 ,
都係時候要同自己轉轉餐單 !
 
 
< 鮮茄青口薯仔粉 >
 
既然糧倉有整存貨 ,
就等我動動手為自己晚餐增添一份色彩 !
 
其實用嘅材料非常簡單 ,
現成薯仔粉 , 蕃茄 , 玉豆 , 青口 , 洋蔥 , 少許芫荽 , 簡單嘅調味料 ,
出黎效果已令我樂上好一陣子 !
 
經常聽到某啲廚師講 ,
一餐飯要令人食得開懷 , 食材嘅取決 , 食物顏色配襯係好重要 ,
我當然唔係專業廚師 , 亦冇專業水準 ,
不過見到依碟繽紛嘅薯仔粉 , 我未食已經感覺開心晒 !
 
 
 
 
 

8 則留言:

  1. 搵日買包薯仔粉食下先得!

    回覆刪除
  2. 安安 金魚~~我同你都一樣,一個人都唔G吃乜東東:( 有時至多炒下冷飯咁...應該好似你咁整D好野比自己吃先得:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多時都係食湯麵 , 有時自己都覺厭 !

      刪除