2014年1月22日星期三

韓國蠔豉仔釀蝦球

哇 !!
農曆年將至 ,
大家都好努力煮煮煮 ........ !!
 
近期見大家煮咗好多美食 ,
我啲口水流到不停添 ~~ 嘻嘻 !!
 
我依隻懶鬼 , 咩到未做 ,
辦年貨 , 大掃除 , 通通都冇 ,
呵呵呵 ....... 快俾人打囉 !!
 
 

 
< 韓國蠔豉仔釀蝦球 >
 
但係 ....
懶歸懶 , 有人賞面的話家常便飯一定有 ,
其實都係隨意創作 !
 
預祝大家新一年 ,
 
生活愉快
 
身體健康
 
一切順心
 
笑口常開
 

5 則留言:

  1. 我就真係乜都無做!我鍾意呢個釀蝦球 !

    回覆刪除
  2. 祝你 心想事成 馬年快樂 馬到功成!!

    回覆刪除
  3. 我都咩都冇煮,haha﹗
    水太太祝你新春大吉、身體健康、平安快樂﹗

    回覆刪除
  4. 祝你馬年身體健康,心想事成!

    回覆刪除