2013年9月2日星期一

柚子醋海帶彩菜冷麵

 
 金魚真係蠢 , 依個平台對我黎講實在有啲複雜 ,
既無耐性 , 學識又淺薄 , 睇怕有排攪 !
唔理 , 開飯 ~~~
 
 
< 柚子醋海帶彩菜冷麵 >
全部美食展戰利品 , 彩菜麵加海帶相當爽口 ,
最欣賞依樽柚子醋 , 濃濃柚子味 , 我相當喜歡 !
 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都好開心見到你,好唔習慣依度!

      刪除
  2. 好野... 我們可以在這裡繼續聯繫喇~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實開心,不過唔唔多識用依個平台,好複雜有排摸索!

      刪除
  3. 我返 Yahoo Blog 揾返你條 Link !

    回覆刪除
  4. 我仍然未掌握到點重新開始寫blog呀,點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知點入去探你哋?是否要加入追蹤先可以?

      刪除