2013年9月23日星期一

清湯蘿蔔牛腩

不得不承認 ,
香港真係一片福地 ,
雖然地方細細 , 住屋環境唔算太寬敞 !
但係大天災橫禍永遠冇我哋份 ,
兩次超級颱風吹襲香港都能欣然避過 ,
確實感恩 !!


< 清湯蘿蔔牛腩 >

打風嘅日子 , 
少爺梗係冇得出街 , 晚餐理所當然在家享用 ,
佢第一時間要求煮牛腩 ,
咁啱 , 打風前夕我又買咗牛腩 ,
想食得清淡啲 , 唔想用太多醬料 ,
就做咗清湯蘿蔔腩 , 再用米粉拌食 ,
八號風球之下嘅晚餐就是這樣 !


11 則留言:

  1. 試吓留言睇吓得唔得先!嗯.......好似OK喎!

    回覆刪除
  2. 咦............. 點解我昨日個留言唔見左架???? ><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有blog友仔無法留言 , 攪完一輪唔見晒 , sorry !

      刪除
  3. 試吓留言睇吓得唔得先!
    嗯.......OK喎!

    回覆刪除
  4. 好吸引,呢個我同大少都超鍾意!^^

    回覆刪除
  5. Hello! 好耐無現身, 你好嗎? :) 我終於去完旅行開始回魂嘞! 仲未得閒搬Blog, 不過見個個都開Blogspot, 我又開番個跟大圍啦, 暫時仲係空殼一個, 要慢慢螞蟻搬家啦...

    回覆刪除
  6. 呢個都係水太太好喜歡既餸呢,正呀﹗

    回覆刪除