2013年10月31日星期四

京蔥南瓜煙肉卷

難得少爺歸家食飯 , 我當然樂意煮煮煮 ........
 
根據菜檔亞姐報料 , 每年大約八至十月係南瓜最當造期 ,
每年我都會係依個時間盡情買 , 盡情食 , 滿足自己口慾 ,
可惜我家少爺唔太愛 ,
除咗煲湯 , 做甜品以外 , 差不多所有煮法都被拒絕 ,
要佢食多幾件就要玩下花臣先有望 ! 
 
 
< 京蔥南瓜煙肉卷 >
 
依個煮法過往整過 , 幾得少爺歡心 , 願意多食幾件 , 就照舊再煮一次好了 !
 
做法相當簡單 , 用煙肉卷起已處理好嘅南瓜 , 京蔥 ,
用200度焗爐 , 焗20分鐘 ,
再掃燒汁係煙肉表面 , 稍稍再焗一陣就食得 , 連油鑊都唔駛開 ! 

10 則留言:

  1. 呢個南瓜卷都幾啱我食喎 , 不過唔落京蔥,改用青瓜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蔥你唔啱嘛 , 我知 ! 因應自己口味就得啦 !

      刪除
  2. 我習慣用南瓜黎炆排骨架!! 但我覺得南瓜好難砌吖!!!!!! 你是買什麼南瓜的?! 一個定是買嗰D一開四架?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡用日本南瓜 , 貪佢粉粉哋又甜又有南瓜味 , 中國南瓜太水唔好食 , 橙皮南瓜冇南瓜味最唔好食 ! 砌南瓜真係要花多少少手力 , 小心砌親手呀 !

      刪除
  3. 我阿仔都係唔鍾意食南瓜,下次試吓咁整睇吓佢食唔食先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芋頭 , 南瓜依類食材唔得年青人心 , 要花啲心思先得 !

      刪除
  4. 哈~ 我個囡都係,剩食天婦羅南瓜架乍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實南瓜幾好食呀 , 都唔明佢哋點解唔鍾意 !

      刪除
  5. 咦~南瓜同煙肉我都有喎,等我試吓先

    回覆刪除